اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه.


.....فالم ........خوش.......نیست........
by : x-themes

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه.





نظرات شما عزیزان:

عقيق
ساعت18:37---8 آبان 1392
خواهد آمد اي دل ديوانه ام
اوكه نامش با لبانم آشناست
من گل نرگس برايش چيده ام
خواهد آمد باورم كن باوفاست


ღ♥ღ یگانه ღ♥ღ
ساعت7:26---6 مهر 1392
هرگز به دیگران اجازه نده قلم تو را در دست گیرند ...دفتر سرنوشتت را ورق بزنند... خاطراتت رو پاک کننن

و در پایان بنویسند . . .قسمت نبود . . .


فاطمه
ساعت21:07---31 شهريور 1392
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه.



*****



بیا که لحظه لحظه های انتظار



تمام وجود مرا به نیستی کشانده است ....



گل نرگس ...
پاسخ: آمین


rezvan
ساعت13:04---30 شهريور 1392
دلم جز هوایت هوایی ندارد

لبم غیر نامت نوایی ندارد

وضو و اذان و نماز و قنوتم

بدون ولایت بهایی ندارد

دلی که نشد خانه ی یاس نرگس

خراب و است و ویران ، صفایی ندارد

بیا تا جوانم بده رخ نشانم

که این زندگانی وفایی ندارد …
پاسخ: عشق به امام یعنی دیدی اسمس امام زمانه نخونده بلایکی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





30 / 6 / 1392 12:48 |- sahar -|

ϰ-†нêmê§